czwartek, 18 lipca 2013

Jak uszyć elfa TUTORIAL cz 1

Witajcie
Przygotowałam dla Was tutorial jak uszyć elfa, dziś będzie
część 1 jak uszyć ciałko elfa
 Tak wygląda elf którego będziemy szyć


Potrzebne materiały do uszycia ciałka
- wykrój
- bawełna w kolorze beżowym
- wypełnienie do zabawek
- mały koralik
- szpili
- nici
- igła
- maszyna do szycia
- pisak do odrysowania wykroju

To zaczynamy, a oto i wykrój który należy wydrukować i wyciąć
 Po wycięciu wykroju odrysowujemy go na materiale
Zszywamy, ale muszą zostać dziury na wypchanie naszego elfa

Wycinamy pamiętając że w miejscach takich jak uszy czy ręce należy ponacinać delikatnie materiał w załamaniach aby potem nasz elf nie miał zmarszczek

 Przewracamy na prawą stronę, w tym momencie nasz elf bardziej przypomina gremlina
Wypychamy, ja pomagam sobie długim pędzlem
Po wypchaniu łączymy nogi z tułowiem, by było nam łatwiej możemy spiąć je szpilkami
Do głowy w miejscu nosa wkładamy koralik, będzie on delikatnie zaznaczał nosek
Głowę nakładamy na szyję i przyszywamy
 Zszywamy ręce ale nie przyszywamy ich jeszcze do naszego elfa
W tym momencie nasz elf powinien wyglądać tak (ręce nie są przyszyte)

Za tydzień pokażę Wam jak uszyć suknię dla elfa

Czekam na Wasze elfy uszyte według mojego projektu :)
Pozdrawiam serdecznie
Diana

6 komentarzy:

  1. jeju....to jednak mam się z maszyną zaprzyjaźnić... mnie to nie wychodzi. A elf kusi.
    Super pomysł i tak czytelnie pokazane, dziękuję - chyba zdobędę się na wypróbowanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. jak tylko znajdę miejsce na ustawienie maszyny to najpierw myszkę a potem elfa z Twojego tutorialu spróbuje zrobić :)
    pokazujesz wszystko bardzo czytelnie! i gdyby nie mój brak umiejętności w obsłudze maszyny to powiedziałabym, że nie takie to straszne ;) a efekt końcowy powalający :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. No mnie też kusisz tym cudem!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. tutorial świetny ... jakbym miała tak se maszyne na pewno bym z niego skorzystała pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie dziękuję za kursik - na pewno się skuszę:))

    OdpowiedzUsuń