piątek, 6 września 2013

Wyzwanie wrześniowe - WINOBRANIE

Wrzesień to po maju drugi z moich ulubionych miesięcy, zaczyna się jesień. Piękna kolorowa, złota z babim latem jesień. Może dlatego tak ją lubie że wtedy się urodziłam :) Ale wrzesień to bardzo pracowity miesiąc na plantacjach winogron, zaczyna się WINOBRANIE - i to jest właśnie moi kochani temat na wrzesień.

Wasza praca zgłaszana do wyzwania powinna być nowa, nie publikowana wcześniej na blogu.
 Zgłoszenia swojej pracy dokonujecie poprzez wstawienie linku w komentarzach, kierującego do posta, w którym informujecie o swoim udziale w wyzwaniu i zamieszczacie tam swoją interpretację zadanego tematu.
Swoje interpretacje możecie zgłaszać do północy 4 października...
Oto banerek do pobrania:


na zachętę do pracy moje zbiory z zeszłego roku


A teraz to co My Mamy mamy do powiedzenia w tym temacie:

Ar_nika przedstawia kryształkowe kolczyki w kolorze zielonego winogrona oraz... smaczny obrazek z wykorzystaniem jego naturalnych przedstawicieli



winogronowe kolczyki Diany


piękny decoupage Ani



i deska na sery Tynki, bo jak podawać wino to z serami




I na koniec ja przedstawiam Wam mój wisior z gronami


życzę twórczej i owocnej :) pracy.
START

Dla lepszej prezentacji Waszych pięknych prac wnoszę zmianę w zgłaszaniu prac. 
Aby umieścić pracę porszę kliknąć niebieski guzik poniżej tam ukaże się okienko które należy wypełnić w przypadku problemów odsyłam Was do małego poradnika jaki dla Was przygotowałam poniżej

 



12 komentarzy:

  1. Świetny temat :) Na pewno pomyślę :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy w zabawie mogą brać osoby które nie są jeszcze mamami?
    Bo jeśli rozumiem że to Klub Twórczych Mam - a ja jeszcze Mamą nie jestem.. to nie wiem czy będę brana pod uwagę jęsli zgłosze swoją prace...
    Z góry dziękuję za odp.
    Majalena

    PS: ale jestem Matką Chrzestną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witamy mamę chrzestną i oczywiście zapraszamy do zabawy.

      Usuń
    2. :))) hihih.. ale fajnie. Musze powiedzieć że jak przeczytałam tą odp. to naprawde poczułam się jak Mama ;))
      Bardzo dzięuję za możliwość wzięcia udziału. W takim razie zabieram sie za przygotowanie mojej pracy.

      Usuń
    3. O, to wychodzi na to, że ja też mogę, chociaż biologiczną mamą póki co nie jestem :)

      Usuń
  3. Chętnie wezmę udział - bo temat fajny - pomysł na pracę mam - nie mam tylko czasu, bo tyle prac rozgrzebanych. Ale postaram się.
    Mam tylko pytanie, bo wkradła się nieścisłość... mianowicie termin składania prac: na banerku do 4 października, a w treści posta do 30 września. Jak to rozumieć?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj chochlik Nam się wkradł do posta, oczywiście październik. Zapraszam do udziału.

      Usuń
    2. Dopiero 26 września mogę zacząć działać w tym temacie - czyli za równo 2 tygodnie.

      Usuń
  4. Jakie fajne wyzwanie, mam nadzieję, że moja praca się zakwalifikuje:)

    OdpowiedzUsuń