sobota, 9 listopada 2013

Kolorami Jesień się zaczyna - podsumowanie

Witajcie!
Cierpię na niedobór czasu. Czemu doba nie ma 48 godzin? ;)
Czas najwyższy ogłosić zwycięzcę wyzwania "Kolorami jesień się zaczyna..."




Zgłosiłyście wiele wspaniałych prac. Spośród dziewiętnastu zgłoszonych nie potrafię wybrać tej jednej.
Wszystkie zasługujecie na wyróżnienie.  Dzięki Waszym pracom jesień jest kolorowa. Każdy kto brał udział i ma ochotę, niech poczęstuje się banerkiem.
Ale skoro mam wskazać tą jedną, to z pomocną przyszedł mi generator liczb losowych i tak oto:


Oto jej drewniane korale w barwach jesieni (miody, brązy i beże)  

Proszę o kontakt Kochana!
Serdecznie pozdrawiam, życzę miłego weekendu!

Editha




4 komentarze:

  1. Jestem w szoku i nie wiem jak to tu wyrazić!!!! Dziękuję :)
    Zaglądałam tu i tam ... i tak sobie myślę, a - zajrzę do klubu, zobaczę co słychać :) I szok, na dzień dobry - dwa razy sprawdzałam czy dobrze widzę :) Jeszcze raz bardzo dziękuję :) za wspaniałą zabawę, inspiracje i pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dorzucę jeszcze maila, tak na w razie czego :)
      miloslawa.z@gmail.com

      Usuń